Serwis

Wybierz swój segment

Klienci Indywidualni

Klienci komercyjni

Serwis

W ciągu ponad dwudziestu lat działalności naszej firmy zdobyliśmy bogate doświadczenie w zakresie realizacji wszelkiego rodzaju usług związanych z różnymi aspektami uzdatniania wody i jej późniejszej, bezpiecznej i ergonomicznej eksploatacji.

Naszą pozycję na rynku zbudowaliśmy dzięki zaangażowaniu zespołu specjalistów i wypracowaniu odpowiednich (korzystnych dla klientów – zarówno indywidualnych, jak i komercyjnych) rozwiązań – na różnych poziomach współpracy (od konsultacji i porad, przez tworzenie zindywidualizowanych projektów, ich realizację i serwis wszelkiego rodzaju instalacji sygnowanych logo Granimex i firm, których przedstawicielami jesteśmy).

Decydując się na stworzenie albo modernizację różnego rodzaju instalacji „wodnych”, warto pamiętać nie tylko o początkowej fazie projektu, ale również o sfinalizowanej już inwestycji. Uczulamy naszych klientów na to, by prawidłowo (zgodnie z zaleceniami producentów i wymogami określonych technologii) eksploatowali np. stacje uzdatniania wody, baseny, wanny SPA, pompy i układy pompowe.

Bardzo istotne jest również właściwe stosowanie środków chemicznych, dzięki którym wszelkiego rodzaju instalacje mogą zachować maksymalny poziom bezpieczeństwa dla użytkowników. Tzw. „chemia”, m.in. basenowa, zapewnia nie tylko higienę, ale odpowiednie jej dozowanie ma bezpośredni wpływ także na sprawność systemów i urządzeń oraz ich żywotność, a co za tym idzie – na koszty bieżące pracy instalacji.

Więcej dyscypliny przy używaniu różnych technologii i urządzeń – to konkretna redukcja kosztów, np. związanych z naprawami.

Granimex zapewnia wszystkim swoim klientom usługi serwisowe na najwyższym poziomie. W katalogu realizowanych przez nas usług serwisowych znajdziecie Państwo zarówno bieżące monitorowanie wykonanych przez nas instalacji (co pozwala na optymalnie szybką reakcję w razie wystąpienia różnych problemów) jak również efektywne i szybko wykonywane naprawy w razie wystąpienia awarii.

Wiele lat funkcjonowania na rynku pozwoliło nam wypracować standardy, dzięki którym jesteśmy w stanie zareagować odpowiednio na każde zagrożenie. O stanie „gotowości” decyduje czynnik techniczny i „ludzki” – nasza znajomość sprawdzonych, jak i innowacyjnych technik oraz doświadczeni specjaliści, bezpośrednio wykonujący prace serwisowe, konserwatorskie i naprawcze.

Nie osiągnęlibyśmy wysokiego poziomu oferowanych usług (również w zakresie serwisu) gdyby nie procedura dostosowywania warunków umów serwisowych do konkretnych klientów i ich potrzeb.

Proponujemy naszym klientom elastyczne warunki współpracy na każdym etapie przedsięwzięcia – dzięki temu jesteśmy w stanie osiągnąć satysfakcjonujący obie strony konsensus, co jest niezbędnym warunkiem do realizacji umów typu serwisowego na najwyższym technicznym i organizacyjnym poziomie.

Podpowiadamy jakie rozwiązania z punktu widzenia Klienta będą najlepsze – można się zdecydować m.in. na regularny monitoring (szybka wymiana wyeksploatowanych części przedłuża działanie całej instalacji czy mechanizmu). Dobry stan maszyn, urządzeń czy systemów uzależniony jest także od regularnie wykonywanej konserwacji.

Dzięki współpracy z firmami będącymi liderami w swoich branżach na szerokim i różnorodnym rynku związanym z uzdatnianiem wody, możemy reagować szybko i wykonywać skuteczne naprawy, mając zapewniony dostęp do najnowszych technologii i części zamiennych.

Pamiętajmy – najlepszym gwarantem długowieczności zainstalowanego urządzenia, czy też systemu, jest prewencja, czyli zapobieganie awariom i możliwość (gwarantowanej przez nas) jak najszybszej i sprawnej likwidacji ewentualnych usterek.

Spróbujmy „wyprzedzić” problem – w tym celu warto skorzystać z oferowanego przez Granimex doradztwa technicznego.

Zapraszamy!